VAATA TREILERIT! Täna alustab uus romantiline draamasari armastusest, perekonnast ja andeksandmisest – „Chesapeake’i kallastel“

Romantiline ja eluline draamasari „Chesapeake’i kallastel“ põhineb samanimelisel romaanisarjal, mille autoriks on ameeriklanna Sherryl Woods. 2009.aastal, mil ilmus esimene raamat, sai temast New York Timesi enimmüüdud autor. Kaasahaarava peredraama üks peaosatäitjatest on eestlastele tuntud „Meeleheitel koduperenaised“ sarjast John Rowlandit kehastanud näitleja Jesse Metcalfe. Sarja esimene osa eetris juba täna kell 19.00 Sony Channelis.

„Chesapeake’i kallastel“ räägib Iiri-Ameerika viielapselisest perekond O’Brienist. Vanim tütar Abby on just naasnud New Yorki oma isa ehitatud kodulinna Chesapeake Shores’i, kui ta vanaema haigestub. Abby üritab toibuda lahutusest ning jagada end oma nõudliku karjääri ja kahe noore tütre vahel, kuid võluval Chesapeake’i kaldal on omad plaanid. Kojutulek sunnib Abbyt seisma silmitsi oma minevikuga, lisaks veel keskkooliaegse armastuse, isa ja vanaemaga. Abby mõistab, et tema karjäär ei võimalda olla lastele hoolitsev ema, mistõttu kaalub ta püsivalt Chesapeake’i kolimist.

„Chesapeake’i kallastel“ jõudis ameeriklasteni kanali Hallmark vahendusel ning võlus koheselt sealsed televaatajad oma romantilisuse ning emotsionaalsusega. 2016.aastal sai sarjast Hallmarki enim vaadatud sari, küündides iga episoodiga keskmiselt 2,8 miljoni vaatajani.

Hallmarki kanalite esindaja Michelle Vicary ütles, et oli tõeline au tuua ellu Sherry Woodsi haarav romaan perekonnast ja andestamisest. „Imeline staaridest pakatav sari portreteerib asjatundlikult Woodsi liigutavat ja romantiliselt kirjutatud lugu. Teame, et meie vaatajad on „Chesapeake’i kallastel“ sarjast kindlasti sama võlutud kui meie.“

Südantsoojendav ja liigutav uus draamasari armastusest, perekonnast ja andeksandmisest  „Chesapeake’i kallastel“ alustab täna kell 19.00 Sony Channelil.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.