Lapse areng läbi meelte ergutamise

2p

 

Kas teadsid, et lapse nahk areneb veel edasi kogu esimese eluaasta jooksul? Seetõttu on oluline nahka selles arengus õrna hoolitsusega toetada. Tähtis on meeles pidada, et lisaks hoolitsevale nahahooldusele tuleks ergutada ka lapse meeli. Nii ei hoolitse sa ainult lapse naha, vaid ka tema üldise arengu eest.

 JOHNSON’S®-i poolt toetatud uuringus selgus, et keskmiselt vannitatakse last 6 korda nädalas ja üks vannitamine kestab 23 minutit[1]. Kui liita kokku kõik lapse esimesel eluaastal toimuvad 23-minutilised vannitamised, saame tulemuseks suure ajahulga, mille te koos veedate. Seda aega otstarbekalt kasutades saab toetada lapse arengut. Selleks tuleks samaaegselt ergutada lapse kõiki meeli, sest just see mõjutab lapse aju arengut kõige tugevamini.

JOHNSON’S® So much moreTM-i teavituskampaania tutvustab vanematele laste arengu toetamist läbi mitme meele samaaegse ergutamise ning selle eesmärgiks on vanematele teadvustada, et neil on võimalus kujundada oma laste tulevikku ka regulaarse hoolitsuse (nagu näiteks vannitamine) abil.

 

Kuidas toetab vannitamise ajal lapse meelte ergutamine tema arengut?
eye Vahuga mängimine soodustab silma ja käe koordinatsiooni ning vee pritsimine õpetab seostama põhjust ja tagajärge.
ear Muusika kuulamine, laulmine ja ühised „jutuajamised“ vannitamise ajal ergutavad neid aju piirkondi, mis vastutavad mälu ning kujutlusvõime eest, see omakorda toetab kõne arengut.
hand Vannitamise ajal massaaži tegemine ja naha niisutamine tekitab turvatunnet, rahustab ning soodustab uinumist.
nose Uuring kinnitas, et lapsed, kelle vannitamisel kasutati lõhnastatud pesemisvahendit, olid pärast vannitamist 30% altimad oma vanematega suhtlema ning nutsid vähem[2].

 

Õrn hoolitsus

Vanematel on laste pesemis- ja nahahooldustoodetele väga kõrged ootused. Nad eelistavad tooteid, mis oleks õrnad, aga samal ajal ka puhastaksid ja pehmendaksid lapse nahka. Just nendele ootustele vastamiseks on JOHNSON’S®-i tooted eriti õrnad. Need ei kahjusta naha kaitsefunktsiooni ning sobivad kasutamiseks alates lapse esimesest elupäevast. Neil on ka muid eeliseid – toodete kerge lõhn peaks ergutama lapse lõhnataju, mis koos puudutustega aitab luua püsivaid positiivseid mälestusi[3],[4].

 

pesugeel

 JOHNSON’S®-i kolm-ühes pesemisvahend lastele:
  • on kliiniliselt testitud;
  • ühendab endas vannivahu, dušigeeli ja mitsellaarvee eeliseid;
  • pH-tase 5,5 on lapse naha suhtes neutraalne;
  • ei sisalda seepi (selle aluseline pH võib nahka liigselt kuivatada);
  • ei sisalda värvaineid, naatriumlaurüülsulfaati ega naatriumlaureaatsulfaati;
  • tänu pisaratevabale NO MORE TEARSTM koostisele on see lapse nahale ja silmadele sama õrn nagu puhas vesi.

 

 

õli

JOHNSON’S®-i beebiõli
  • täiuslik naha pehmendaja, mis õrnalt niisutab lapse nahka ja takistab niiskuse kadu marrasknaha kaudu;
  • sisaldab farmatseutilise kvaliteediga vedelat parafiini, mis on organismi suhtes füsioloogiliselt neutraalne;
  • sobib ideaalselt massaažiks;
  • selle kerge lõhn ergutab hoolitsuste ajal lapse lõhnataju.

 

Lisainfo saamiseks kliki SIIA.


 

[1] Global Bath Time Report, Johnson & Johnson Consumer Companies Inc., N = 3574; november 2013.

[2] Field T, Cullen C, Largie S, et al. Lavender bath oil reduces stress and crying and enhances sleep in very young infants. Early Hum Dev. 2008; 84(6): 399–401.

[3] Sullivan RM, Taborsky-Barba S, Mendoza R, et al. Olfactory classical conditioning in neonates. Pediatrics. 1991; 87(4): 511–518.

[4] Herz RS. A naturalistic analysis of autobiographical memories triggered by olfactory visual and auditory stimuli. Chem Senses.


Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.