Inglismaa bränd Kidsme on nüüd Eestis!

Meie missiooniks on töötada välja ohutud ja innovatiivsed tooted, mis aitavad kaasa beebi arengule ning annavad lastele võimalus osaleda aktiivselt maitsete, tekstuuride ja muu sellise avastamises ja nautimises.

KIDSME® auhinnad    

Lapsed on rikkaliku inspiratsiooni allikaks lapsevanematele üle kogu maailma ja just nii Kidsme lugu alguse sai. Firma asutaja ja tema naine olid üliõnnelikud, kui nende poeg Edwin sündis. Nad olid aktiivsed ja pühendunud lapsevanemad ja uskusid kindlalt, et rajavad võimalikult hea aluse Edwinile elu alustamiseks. Seega, kasutades oma kogemusi leiutajana, kes oli töötanud välja beebitooteid üle 30 aasta, leidis Edwini isa lahenduse ja arendas prototüübi tootele, mida hakati hiljem kutsuma Kidsme puuviljakotiks. Puuviljakott võimaldas Edwinil olla aktiivne ja ise süüa ise kerget einet, mitte nii nagu varem. Söömisest sai nauditav ühine kogemus, kus vanemad jälgisid, kui kergesti poiss avastab uusi maitseid ja tekstuure. Koos toidukotiga said nad talle paremini varases eas värsket toitu tutvustada. Nad olid väga õnnelikud, et said julgustada Edwinit sööma tervislikku, toitaineterikast toitu, mis tuli talle kasvamisel vaid kasuks.

Seega ongi Kidsme toodete inspireerijaks lapsed, mistõttu me saame pakkuda Teile innovatiivseid ja kõrge kvaliteediga tooteid, mis aitavad muuta igapäevased hetked erilisteks ja meeldejäävateks elamusteks.

Täpsem info siin Kidsme Eesti Kidsme Youtube channel        Tooded

Kättesaadaval:

Tallinna Lasnamäe centrum             Tallinnas                                    BabyCity Tähesaju tee 25

Tallinna Nautica keskus                     Tartus                                        BabyCity Tartu Rngtee 75      

Tartu Lõunakeskus                             E-poes                                       Kidz One Ülemiste keskuses

Pärnu Kaubamajakas keskus                                                               BabyCity Mustika keskuses

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.